امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

سنجاب

سنجاب ها حیوانات عجیبی هستند .

آن‌ها هیچوقت خسته نمیشوند .

حتی اگر هی شب مجبور باشند کنار یک درخت جدید بخوابند باز هم تمام شهر را دنبال آن یک درخت میگردند.

سنجاب به من رازی را گفت .

سنجاب به من راز عجیبی را گفت ...

او به من گفت که سنجاب‌ها هیچ‌وقت پشیمان نمیشوند .

حتی ده سال بعد .

سنجاب این را که به من گفت رفت دنبال درخت امروزش

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ق.ظ

آدمها هم موجودات عجیبی هستند.

مهتاب شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

با سلام بدینوسیله از شما دعوت میگردد ضمن حضور در وبلاگ این حقیر در بازی ذکر شده شرکت نمائید. پیشاپیش از اینکه دعوت مرا پذیرا میگردید،‌کمال تشکر و امتنان را دارم.

مهتاب دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://paradise.blogsky.com

پس چی شد اعتراف نامه‌ی شما مهندس؟؟؟؟

بعدشم من هنوزم میگم آدمها عجیبند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد