امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

بدبیاری، ‌دام و ‌آزادی

 

باقی ماندن در دام چه سودی دارد؟

آیا با بد بیاری خود کنار می آیی؟

آیا نیرویت را برای آزمودن دوباره گرد می آوری.

آیا بد بیاری خود را به نمایش میگذاری و برای خود تاسف میخوری؟

آیا از وضعیت اندوه بار خود به عنوان دلیلی موجه برای گله مندی در نزد دیگران استفاده میکنید؟

آیا به خاطر دیگری میخواهی بازنده باشی؟

تصور میکنی آن شخص متوجه میشود؟

شاید باید در این دام بمانی تا خود را متقاعد سازی که لازم است کاری که در این باره انجام دهی .

قصد داری چقدر رنج بکشی؟

فکر میکنی چقدر شایسته مجازات هستی؟

هنگامی که که فکر میکنی برای حرکت به جلو آماده ای بگو که:

هیچ دلبستگی به گذشته ندارم.

گذشته در پس من قرار دارد .

در ساحلی دور دست.

هیچ دلبستگی به دنیا ندارم.

بر فرازش پرواز میکنم.

تمامی پای بندها را رها میکنم تا پای بند خود شوم.

با داشتن خود ایمن هستم.من آزادم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ب.ظ

خیلی قشنگه رها بودن وازادی وحرکت ونداشتن دلبستگی به گذشته ( متن قشنگی بود ـ)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد