امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

سنجاب

سنجاب ها حیوانات عجیبی هستند .

آن‌ها هیچوقت خسته نمیشوند .

حتی اگر هی شب مجبور باشند کنار یک درخت جدید بخوابند باز هم تمام شهر را دنبال آن یک درخت میگردند.

سنجاب به من رازی را گفت .

سنجاب به من راز عجیبی را گفت ...

او به من گفت که سنجاب‌ها هیچ‌وقت پشیمان نمیشوند .

حتی ده سال بعد .

سنجاب این را که به من گفت رفت دنبال درخت امروزش

میگه ....

میگه خیلی دوسش داره ....

میگه عاشقشه .....

میگه عشق اون یکطرفه است ....

میگه اون دوسم داره ....

میگه دو نفر عاشق همدیگه ان ....

میگه زنگ زده خونشون و هرچی دلش خواسته بهش گفته .... 

میگه شکست خورد ....

میگه خرد شد ....

میگه دلش شکسته ...

میگه خسته شده ...

میگه خیلی سخته دو نفر همدیگرو دوست داشته باشن ... عاشق باشن ولی به هم نرسن ....

میگه همه چی تموم شد .....

میگه براش خواستگار اومد ...

میگه جواب تلفناشو نمیدم ....

میگه بهش گفتم یا منو انتخاب کن یا هیچی ....

میگه خیلی دوست دارم ....

میگه نمیتونم یه نفر دیگرو توی قبلم بزارم ....

میگه اعصابش خرده ....

میگه زندگی براش معنی نداره ....

میگه تا آخر عمرش ازدواج نمیکنه ....

میگه نمیتونه فراموشش کنه ....

میگه اینجوری بهتره ....

میگه اشتباه نیست ....

میگه شایدم نه ....

میگه ......

میگه ......

میگه ......

میگه ......

میگه ......

ماهاتما گاندی

ماهاتما گاندی میگوید: هفت چیز انسان را از پای در می آورد و هلاک میسازد:1-سیاست بدون شرف 2- لذت بدون وجدان 3- پول بدون کار 4-شناخت بدون ارزشها 5- تجارت بدون اخلاق 6- دانش بدون انسانیت 7- عبادت بدون فداکاری