امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

امیر آزاد

نه شرقی نه غربی, نه تازی شدن را برای تو ای بوم بر دوست دارم

خبر

اسمم سرچ کردم این اومد

http://www.ictna.ir/security/archives/004419.html

اینم یک لینک تاسف برانگیز

http://www.youtube.com/watch?v=p-TbAl0-9Go

اگه خواب نبود شبا چیکار می کردی


خواب امروز کلی  چسبید

صبحی بارون میومد خفن!

همکارم هم قرار بود اول وقت اینجا باشه

مهندس جوادی رو می گم

اما جاده هراز رو بستن و اونم از فیروزکوه اومد

ساعتای  12 - 1 بود که اومد

عصر جلسه داشتیم با مسئولای اینجا

باز هم می خواستن اظهار نظر جاف کنن و حرف خودشونو جا بزنن

اما دقیقا اونیکه من می خواستم شد

کارای جدید قرارداد جدید اونم بعد عید

همینجوری که نمیشه، می شه ؟

قرار شد تا عید بریم جلو هویجوری

تو کوه برف اومده مثه اینکه

جونمی برف پیست چه پودری میشه این هفته

دلم برات تنگ شده جونم

امروز

امروز

من شمال هستم

بچه های اینجا با سیستم جدیدشون خیلی حال می کنن

می دونین یکی از دلایل اینکه من دلم به این کار خوشه همین آدمان

به خاطر همین اخلاق احساساتی منه که مجبور شدم تو هفته گذشته ۹۰ ساعت پشت کامپیوتر باشم و ۲ تا مسافرت ۳ ساعته هم روش نوش جان کنم

هنوز هم پشت کامپیوترم

آی یکی به من چایی بده مردم از تشنگی